30/12

Publicerad 2008-12-30 20:07:25 i Allmänt,

Hej, idag har jag varit med Clara, Lina och Kantima. Vi var i farsta och shoppade. Men vi hittade inget. Sen när vi blev hungriga så gick vi till donken och åt. Sen gick vi till en affär där dem hade jätte mycket saker. jag och Lina luktade på doftljus och sedan köpte vi det och en bricka där man kunde ställa dem på. Sen gick vi in i onoff och kolalde på mobiler, ipoder och vägbiskrivningar. Sen kollade jag och Kantima på dem och sedan tryckt ejag på den för det tycker jag att man borde kunna göra, ingenitng hände, jag tryckte igen, ingenting hände sen tryckte jag igen och då började det sjuta. Jag blev rädd men Kantima började skratta och Clara och lina med, sen kom det en farbror och sa, det är lika bra att man erkänner vem det va. Sen kom en personal och tryckte på den och det började sluta sjuta. Sen skulle vi hem men jag Clara och Kantima fortsatte mot slussen och Lina skulle åka hem. Sen i slussen kollade vi i butiker, men vi hittade ingenting, men vi provade saker och så men ingenting passade. Så vi åkte vidare mot globen, Vi kollade i butiker där, men vi hittade ingenting där heller. Sen skulle vi hem och Kantima följde med mig hem för hon skulle få skjuss av oss till träningen. Så vi åkte hem och vi åt middag och sen åkte vi till träningen.
Lina & Clara <3
Kantima <3

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela