JAG SAKNAR ASTRI, FRIDA, ANTON OCH SARA!

Publicerad 2009-07-31 22:06:06 i Allmänt,


Tänkte berätta lite om kollot:
dem två första dagarna var inte så roliga,
men dag tre så gick vi ut på hajk i tre dagar, och då lärde jag känna, astri, frida, anton och sara mycket bättre, vi hade så grymt kul tillsammans, och jag saknar dem så.... Ska träffa dem på måndag,
Sen en dag hade vi gladiotererna och de var grymt kul, en gren var at man skulle över på andra sidan över sopa och vatten och hämta bollar och gladiatorerna (ledarna) stod i vägen så de blev värsta brottningen haha.
Sen var vi i visby, haha, vi ägde fan hela visby, och vi var på en glasbar med över 100 olika sorters glassar och på vägen tillbaka så träffade vi danny. Jag såg liksom bara danny, och såg inte att mattias, och jag gjorde bort mig som in i helvete, haha, Och vi sa, kan vi itne ta kort, och så gav jag kameran till mattias och frågade: vill du ta kort på oss, och han bara tittade konstigt på mig, han ville ju också vara med på kort, skulle vara lite konstigt om en annan kändis tog kort på en annan kändis med andra, så då roppade vi på anton så fick han ta kort. Den dagen var nog roligast, och innan vi var i visby så var vi i knyttby på ett vattenland, då sprang vi runt där och åkte typ allt, sen samlades alla också grillade vi korv. påvägen till visby åkte vi i en buss där dem spelade jätte högmusik och alla sjöng med, de var sjukt kul.
När vi skulle åka hem, så skulle astri, frida och sara gå av vid nynäshamn istället för stockholm för dem skulle åka vidare. De var jätte jobbigt och säga hej då.
En upplevelse som jag aldrig kommer att glömma, kollot gjorde inte kollot roligt utan det var ni som gjorde det roligt, TACK!
gladiatorerna med sopa grejen
mittlag-som vann! :D
visby kvällen vid havet
galna bussresan!
sopa matchen
ANTON, ASTRI,FRIDA SARA, JAG,
SAKNAR ER OTROLIGT

Kommentarer

Postat av: Daniela

Publicerad 2009-08-01 14:42:38

HejHej! ;D

Vad fin blogg du har!

Jag hittade tillbaka till den, hihi.

Ska du till Thailand i vinter?

Om, hoppas vi ses. Ska dit me (a)

Pyssss

Postat av: SARA

Publicerad 2009-08-01 21:07:22

NAAAAAAAAAAW! Jag saknar dig oxå Malin!!!

Kollo är verkligen det bästa på hela sommaren! <3

Postat av: Daniela

Publicerad 2009-08-01 21:52:55

Ja, jag ska gå i semesterskolan (a)

Absolut! Vi ses :)

Kramisar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela