Jobba på, jobba på!!

Publicerad 2009-06-30 11:03:19 i Allmänt,

shuue everyooone! ;)
Idag ska jag jobba lite som hundvakt, och kommer vara upptagen med det hela veckan. Jobba på, jobba på, så hårt det går!! haha, fast jag tycker det är rätt kul att jobba som hundvakt.
Isabel åker till landet idag : / jag vill ju träffa henne! <3
Idag kommer våran nya TV komma upp, skönt, dem skulle egentligne kommit igår, men dem hann inte, antagligen för mycket att göra... (suck)

Men ni får inte att glömma rösta på finalisterna, på torsdag avgörs vinnaren av veckans blogg! Efter det - på fredagen åker jag till sköna Göteborg och hälsar på världens bästa Mathilda som jag inte har träffat på tre år, och har saknat så.
Jag kommer ha det bäst, och kommer inte använda dator, Kommer hem en vecka efter. Jag längtar redan, men nu ska jag packa lite till göteborg, haha eller inte, orkar inte, jag gör det sen, Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela