31/3

Publicerad 2009-03-31 20:47:52 i Allmänt,

Tjooooho!
vad gör ni?
gud vad fint väder de va ridag, såg flera som gick utan tröja och jacka idag med bara t-shirt.
Gud vad kallt de skulle vara, det är ju som att gå omkring i Thailand.
ja, idga var det väl ingen höjdar dag i skolan. Hade trist, och var utråkat och längtade bara hem.
klassen var rätt stökig i dag också.
Nu när jag kom hem ville jag göra pankisar så då gjorde jag den där smeten och sne när jag skulle börja laga allt och tog fram stekpannan märkte jag att plattorna inte funkade. Asså gud tänkte jag då. Varför just nu? Precis när jag ska gör mina pankisar. Sne nu sitter jag på datorn. har kollat veckobrevet och annat.
Igår kväll skulle vi klippa klorna på katterna. pelle var jätte duktig. Fast han gillade inte när man klippte fötterna, och mimmi gillade int eheller, men hon var duktig när hon fick godis, ahhahahha, alltså -kattgodis ) Sen Kiara var helt bedrövlig, hon blev som ett monster. hon belv så arg. Ha raldrig sätt henne så arg, hon som är så söt och fin jämt, men inte när hon är arg, då ska man passa sig ;) hahha

Dagens frisyr: Bulle och utsläååt
dagens köp: mjölk.
dagens planer: träna, läxor kolla på desperate house wives.
dagens saknad: Thailand
dagens smink: rosch, läppgland, maskara, lite kajal.
dagens mat: Pankisar ;)
dagens godis: en litenchocklad bit ;)ahhahha
dagens roligaste: Isabels skratt
dagens humör: trött

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela