Kattdrama

Publicerad 2010-04-29 12:11:26 i Sverige,

ja, nu har jag flyttat till farmor. Katterna verkar trivas bra dära. mimmi kom och sov hos mig i natt, precis vid mitt huvud, och Kiara var rädd i början och låg på badrummet hela tiden, men senare tog jag ut henne därifrån och efter det vågade hon gå runt i huset. Så nu mår de båda bra och trivs. Mimmi vill ut i det friska hela tiden, så jag ska nog ta ut henne på farmors tomt. de kanske hon skulle gilla :)
men det var ett himla liv att få ner Kiara i buren när vi skulle ta de dit. Hon sprang och gömde sig under sängen och vi skulle locka henne, och sen när hon kom ut tog jag henne och hon rev oss och bet oss, men tillslut kom hon ner. mimm var däremot lugn och hon stoppa man i plättlätt. Däremot gillade hon inte att åka i bilen.
I Morgon äre min sista dag i skolan - skönt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela