ska vara borta denna veckan

Publicerad 2010-08-30 10:36:24 i Malta,

God morgon! vaknade för drygt en timme sen.
här i veckan börjar skolan, och i morgon ska jag till skolan och gå på någon rund vandring med alla dom nya eleverna.
Efter det åker mamma och pappa till sverige i några dagar med jobbet, så då kommer jag bo hos mickans familj resten av veckan. Så idag ska jag fixa lite grejer, packa grejerna jag ska ta med mig i morgon hem till dom, och lite andra saker, sedan ska jag åka och träna mot kvällen.
Kommer kanske ett inlägg under veckan, men det blir dålig uppdatering denna veckan, men veckan efter får ni massa bilder från när besöket var här, och så berättar jag hur skolan har varit.

Kommentarer

Postat av: R

Publicerad 2010-08-30 14:44:10

Fin bild :)

Wow, det låter spännande med rundtur på skolan, det kommer nog att vara jätteroligt. Hoppas att du får det bra hos Mickan och att de tar hand om dig ;).



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela