upp tidigt i morgon!

Publicerad 2010-08-30 21:21:35 i Malta,

hemma från träningen. Har ätit middag och snart ska jag kolla på film. Måste lägga mig lite tidigare i kväll, för imorgon ska jag upp tidigt och åka till skolan. Ska faktiskt bli super kul att börja i morgon! eller jag börjar ju på onsdag men i morgon ska alla dom nya gå på någon vandring runt skolan.
Tänkte slänga in några bilder från helgen, fler kommer såklart!!!

första kvällen, då vi åt fajitas - supergott!

Roliga johan. jag sa "hoppa så tar jag bild" Johan - "du kommer aldrig klara det" Haha hoppsan, de gjorde jag faktiskt! (stolt)

jojjo och puttie i poolen.
Fler bilder kommer senare!

Kommentarer

Postat av: inger

Publicerad 2010-08-31 17:40:59

riktigt fin blogg! bor du på malta? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela