Åker om 8 timmar

Publicerad 2010-01-31 01:42:08 i Sverige,

ska försöka vara uppe så länge jag kan, så jag kan somna på planet.
Just nu är Johan & Daniel hemma hos oss.
Har pakat allt klart idag. En HEL väska med bara kläder - har aldrig haft med mig så mycket kläder till Thailand någongång, trots att detta är mitt femte år.
Men detta blir nog sista inlägget, och jag hoppas att jag själv får en trevlig resa ;) mihihi.
Kommer sakna många, har sagt hej då till många idag - inte kul, men måste ju göras.
Nu längtar jag faktiskt väldigt mycket - till värmen, till sol och bad, till männikorna där, till skolan där. Till all där!
p.s kommer bara skriva något inlägg då och då i veckan, eftersom datorn där är så himla seeeeeg!
Har inte så mycket mer att säga - men ha det toppen här i the cold Sweden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela