tennis i hettan !

Publicerad 2010-07-31 14:25:25 i Malta,

tjaba! känner av lite träningsverk idag efter träningen igår i benen. Men inte så värst mycket, bara lite.
Kom hem för en stund sen från tennisen med mickan och matilda. De blev inte så mycket spel, men mickan och Matilda lärde mig en del grejer, dom spelar ju tennis. Men de var super hooot ute! verkligen jätte varmt, så de blev en del pauser då vi satte oss i skuggan och snackade.
Sen när jag kom hem hade jag ingen nyckel, så jag ringde på klockan men ingen öppna, förtod ju att dom satt vid poolen. Så jag ringde till allas telefoner men ingen svara. hehe, så då fick jag knacka på grannen och be om att få gå till balkongen och skrika på dem att öppna. Och de gick ju så dom kom mamma och öppnade. Skööönt, gick ju inte att sitta där ute i solen i hettan! Skulle svettas ihjäääl!
På tal om att ligga vid poolen, nu ska jag göra en smoothie och lägga mig vid poolen och sola och bada.
hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela