Gårkvällen dagen

Publicerad 2010-05-31 14:03:23 i Malta,

igår kväll var jag först och spelade spel i skolan, de var inte så där jätte kul ...
men efter det blev det kul, då gick jag till paceville och möte upp pappa, annika jojjo och putte där och sen gick vi till kareoke baren där mamma var.
vi sjöng och allt men jag skulle ju gå till skolan idag, och pappa till jobbet så vi gick tidigare.

Idag har jag varit i skolan och det var en rätt kul skoldag, men ikväll är det grillkväll - najs och därefter ska jag på första handbollsträningen här.

Jojjskos på Kareoken

pappa

putte och Annika - duet !


mamma

jag på kareoken
_____________________________________________________________________________________________
Bilder från skolan idag


Steker i solen i skolan xD

med vännerna Helen & Verena

Bild på skolans område

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela