första advent

Publicerad 2010-11-28 14:05:36 i Malta,

tjaba tjena!
Gårdagen var helt... asså jag var och shoppade med Annika från halv tio på morgonen och sen kom vi hem nästan halv fem. visst vi hade suttit och fikat typ 2 timmar med Liz, men ändå! Jag har köpt alla julklappar (nöjd) för jag har verkligne inte tid mer, jag måste börja studera för examerna nu. Helt sjukt, examerna börjar om en vecka! På kvällen var jag hetl slut, kunde typ inte gå, hade hur ont i fötterna som helst, sen kom liz och jason, och jag & jason bakade lussebullar för idag då de är första advent!

Kommentarer

Postat av: Rinki

Publicerad 2010-11-28 19:53:20

Härligt att du har köpt alla julklappar redan, jag har inte köpt någon än, men tycker att det är rätt skönt ändå eftersom jag älskar att köpa julklappar och börjar jag För tidigt så måste jag vänta så länge innan jag får ge bort dem ;).



Allting bra med dig?

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela