Hallon smoothie

Publicerad 2011-08-30 13:25:35 i Malta,


Idag har jag legat lite vid poolen, jag gjorde mig en hallonsmootie och satte mig där nere. Känner så himla mycket för att träna, det är något jag bara längtar efter! Men doktorn sa att jag inte får det, och inte bada. Asså, jag orkar inte vara sjuk mer! Ikväll blir det ju tjejkväll. Ser verkligen fram emot det. Vi ska gå och käka på hugo's som ligger i Paceville. Därefter så åker vi hem till Bianca, kollar på film, bada i hennes pool och bara har det naajs! Sover också över där. Jag har verkligen saknat den tjejen, har inte träffat henne på flera veckor. Sen i övermorgon börjar skolan också. Nej, vad kul!! -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela