pics jao

Publicerad 2012-08-13 07:21:33 i Malta,

Här får ni en bildbomb från veckan som varit:
Va på resturang med familjen med en utsikt som denna, fantastiskt ställe!
Gick på party eventet - TWISTED
Åkte till stranden en dag med Fran, då det blev mycket snack, bad, solning och glass!
vid fem tiden gick vi upp från stranden och drog oss till hotellet bredvid som är känt för att vara maltas finaste hotell. Oftast får man betala om man inte bor på hotellet där, men vi hade tur, ingen frågade oss!
Stället var helt fantastiskt och utsikt över hela havet och bergen! Magiskt!
mycket bad och solande blev det här med!
dagen efter gick jag & Fran till surfside och solade och badade & käkade glass (såklart man måste njuta av sista sommardagarna med glass!)
mums!
igår var jag och 10 andra av mina kompisar hemma hos min kompis Andrew. Måste bara säga det här - hans hus! OMG! Helt fantastiskt som ni ser på bilderna! MAMMA MIA! Men det var super nice! Vi badade, lyssnade på hög musik, grillade, drack, körde spel och bara hade det allmänt najz liksom!! Nu är det en ny vecka och om mindre en än dag får jag reda på mina IGCSE resultat! Håll tummarna för mig, jag är så nervös!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela