Fredaaaaag!

Publicerad 2012-01-20 14:30:06 i Malta,

Halloj! Hade simning idag! var ratt skont faktiskt, (forsta gangen jag tycker det) men jag har ingen tid for att blogga, men just nu ar jag uttrakad i skolan, och har gjort klart mitt arbete! Men ikvall skulle jag antingen till nagra svensk killar med Micki och Matilda& nagra till, eller sa ar de en riktigt stor fest i Bay street, med flera hundra personer som ska dit, och Megan fragade om jag ville folja med henne, sa jag far se vad de blir for nagot... ett annat aldernativ ar att stanna hemma och plugga, men halla? De ar faktiskt fredag! Denna veckan har varit en tortyr, sa jag maste faktiskt fa roa mig lite!

gaaah, ta mig tillbaksssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela