Jösses..

Publicerad 2012-11-24 13:29:23 i Malta,

 
gårdagen... eller rättaresagt.. GÅRKVÄLLEN! Pjäsen gick så himla bra!! Jag är super nöjd med mitt framträdande, och barnen blev helt galna i mig, så när jag gick ut sprang flera fram och sa att jag var deras favorit! Super kul!! Ikväll är det igen! Men efter pjäsen igår gick jag och några andra från skolan till en tysk pub. Vi spelade lite spel, (dom drack tysk öl haha) och så åt vi lite snacks och körde lite tricks för varandra. Sen kommer det sjukaste... eller rättare sagt.. DEN sjukaste mannen jag träffat fram till oss! Asså det var... SJUKT! Han åt bland annat en burk och svalde. GALEN man! Jag som inte hade planerat något, så blev det en super trevlig kväll, och så kom man hem klockan två, fast man hade planerat kanske elva, med tanke på att ikväll ska det bli utgång igen. Ser fram emot kvällen, men innan de, måste jag fortsätta med mitt plugg!
från genrepet i torsdags
(snö vit i 70 talet var pjäsen)
bild från igår - när jag gör mitt kort trick!
 
fina micki!!
och här har ni mannen! Den galnaste man jag träffat!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela