Hemma från en helt underbar vecka!

Publicerad 2012-10-28 22:21:53 i

Nu är jag hemma från en helt underbar vecka i GÖTEBORG med världens bästa underbaraste kompis! Jag har haft det så jävla bra! Man har alltid roligt med Mathilda! Du 'är fan den bästa som finns! Jag känner ingen som dig och man kan verkligen vara sig själv med dig! Du är fantastisk, underbar, perfekt.. Och bäst!
Men veckan har bestått av shopping, fest, filmkväller, mys, landet, och bara änny mer mys! åh, jag saknar allt redan! Saknar dig som fan mathilda! Vill tillbaks till dig NU! Men vi måste ses snart igen! Man kan inte få en bättre vän än dig! Jag älskar dig sååå!
Tack för en underbar vecka min finaste vän! Jag är så glad att jag har dig som vän, trots att de va 8 år sen du flyttade, så har vi ändå kontakten. De visar ju bara det hur stor våran vänskap är. Den dagen när du flyttade var en av dom värsta dagarna i mitt liv! Grät i dagar, flera år efter! Men jag är bara så jävla tacksam att vi fortfarande är lika tajta som vi var då! Det går inte att beskriva hur glad jag är att få ha dig som en bästakompis, soulmate, syster, barndomsvän! Du är guld värd... nej.. inte guld värd.. du är värd ALLT! Jag har så många underbara minnen med dig, och fler ska det bli!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela