Yo bekännelser

Publicerad 2012-10-12 16:40:27 i Facts,

När jag har tråkigt kollar jag på roliga youtube inlägg! Min favorit youtubare är Marcus butler! Han är underbar! Han får mig alltid på mycket bättre humör!

Mitt liv har varit lite komplicerat på den sista tiden. Ingenting är som det brukade vara. Super trist! Jag hoppas de blir bättre snart!

Jag har inte tränat på en månad på grund av att jag varit extremt sjuk, vilket suger! Så måste börja snart igen!!

Jag har nu flyttat in i nya huset! Jag älskar det! Jag äääälskar mitt rum!! Ärligt talat är det nog första gången jag gillar mitt rum och känner mig nöjd med det!

Jag åker till Sverige om drygt en vecka!!!!! Till min bästa underbara vän!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela