SVEIGE!

Publicerad 2013-03-21 23:25:04 i

Äntligen är jag i sverige och idag har jag jobbat med mina JÄVLA engelska projekt hela morgonen, men vid 4 träffade jag min efterlängtade Isabel i slussen, och sen kom Max dit och jag fick träffa honom!! Vi gick hem till Isabel och lite senare började jag och Isabel laga mat (hon är värsta kocken. ISABEL = MÄSTERKOCKEN!!!)  och sen kom det folk och vi hade tjej middag. Maten vart så himla god, så jag typ dog när jag åt den! Du är grym Isabel! Hade en skit trevlig kväll, och så får jag träffa min underbara vän den första april igen :D 
åh herre vilka bilder jag hittade på denna datorn! bilderna som aldrig kom ut, här får ni dom
f
love you my guuurllll
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela