Hej kompizar

Publicerad 2014-04-04 16:20:36 i

Hmm.. har inte skrivit så mycket här på senaste (gör ioförsig aldrig det menmen..) på något vis tycker jag att veckorna går såååå fort... fast ändå inte! Går aldrig till skolan längre pga att vi inte har lektioner utan man får plugga själv hemma för examerna som är om exakt en månad imorgon. PANIIIIK! Förra helgen tillbringades med älskade naaaz och vi var ute på skybar och pratade om allt mellan himmel och jord. Sen sov jag över hos henne och va hemma hos henne hela dagen efter. Men den här veckan har bestått av VÄLDIGT mycket fik. I tisdags var jag på stan med Naz och fikade/pluggade, onsdags fika med Phil och igår fika med mojjan. Oj vilken jävla fikvecka detta blev. Men kunde inte somna inatt så va uppe till 5 imorse och pluggade så är otroligt trött och hängig. Kvällen får bestå av plugg och sömn. KUL 
 
Random bild från i mitt gamla hus på Malta med le beztiz <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela