Mallan tipsar

Publicerad 2014-05-04 21:47:00 i

  • När det gäller plugg - gå in på youtube och sök på det du vill veta och få förklaring på det. Finns så många bra lärare på youtube som förklarar det galant. Måste ju finnas på svenska med, men när det gäller mig så finns det en massa bra Engelska videor för IB programmet. LÖVE
  • Börja lyssna på podcast! Asså det är så mysigt och underbart. Så fort jag får en tid fri från mitt plugg tar jag och lyssnar på en podcast som lite rast. Lyssnar bara på en och det är Michaela och Dashas pod. Dom är så himla goa och sköna och har så intressanta teman att prata om. Lyssnar nu på pod alltid när jag ska lägga mig. Så skönt!
  • Har faktiskt börjat lyssna lite på skön lounge musik och det passar verkligen till allt. En mys kväll hemma, till plugget (oftast) och det är så skön musik tycker jag. Typ Kygo låtar och låten Fire - edit med nottee. 
  • Mitt sista tips - STÖTTA ERA NÄRA OCH KÄRA!!  Imorgon börjar min helvet vecka. Kommer vara nog den jobbigaste veckan på hela året. Så pls... LID MED MIG! Eller okej, nej gör inte det. Men ni förstår 
  •  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela