c r a z y

Publicerad 2011-08-31 17:16:14 i Malta,

Jag säger bara: OMG, vilken kväll det var igår! Vi började med middag på hugo's. Super nice och gott. Sen gick vi in på några clubar och bara dansade som galningar. Det var tomt överallt så vi använde hela dansgolven, och de folk som var där stirrade något enormt på oss. Sen vid 11 åkte vi hem till Biancas hus. Oh herregud vilket fint hus hon har. Det är på landet typ, och poolen och trädgården är helt underbar, och inomhus också! Så himla snyggt! Vi hade MASSA godis, chips och dricka och så kollade vi på film, fast det gick inte så bra, vi låg och snackade HELA kvällen. Vi var uppe hela natten. Jag gick och la mig kl 7, och dom väckte mig halv 8, då gick vi upp i morgon ljuset och badade i två timmar och hade det så nice! Gissa om jag är trött idag!? Kom hem runt halv 2, gick och la mig direkt. Vaknade vid 4 typ. Om två timmar ska jag iväg igen och gå och käka middag med Annika.
(Vi tog massa bilder, men ni får dom senare, vi har inte lagt upp dom ännu)

Kommentarer

Postat av: linnea

Publicerad 2011-08-31 17:48:48

lust att följa varandra via bloglovin? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela