long story

Publicerad 2011-09-30 15:59:43 i Malta,

Förlåt för en såååå dålig bloggning den här veckan. Kan berätta lite mer nu vad som hänt i detalj.
I onsdags hade jag ett modelljobb, och som jag sa var det rätt ovärt, fast ändå inte. Desto fler bilder man har, desto bättre, för alla modeller har en "bok" med sina bilder i, som man visar upp för fotografer och desginare osv, och om du har en bra bok, dvs med bra bilder, så är det toppen!! Och däremot jobbade jag med en annan modell (kille) som är urgullig. Vi var tvugna att spela att vi var ett par. Men jag gillade inte fotografen alls!!
Igår var jag på modellmöte med argenturen på ett trevligt ställe där vi fick massa godsaker och champagne osv. Våran manager berättade alla planer och gratulerade jobb till vissa, och även mig och en annan modell, för om två veckor, så kommer bidlerna på mig och hon vara över hela malta på affisher på gatan och i tidningar och överallt!!! Ser fram emot att se bilderna sååååååååå mycket!!

Idag kom Bianca hit och stananr över helgen!! Ikväll ska alla tjejer gå ut och käka och sen till paceville och festa!! Guud vad jag ser fram emot kvällen!! Hon har så mycket att berätta (hon har ju flyttat till England) Även fast jag känner mig lite förskyld MÅSTE jag gå ut ikväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela