HOLAA

Publicerad 2014-05-16 10:18:19 i

Nämen tjenare! Dom två senaste dagarna har varit riktigt bra faktiskt!
I förregår blev jag klar med alla examerna (förrutom spanska vilket är den 23 Maj- men tänker inte plugga för de provet ) så inge mer plugg för min del! Är alltså i stort sätt klar med skolan!!! Känns helt sjukt! Måste faktiskt säga också att oavsett hur det nu går så kommer jag ändå vara otroligt stolt över mig själv som klarade av den tuffa skol tiden på Malta och även två IB år. 
Så på onsdagen firade jag lite smått med några i klassen. Vi drog till Hellströms och hade det allmänt trevligt. Dagen efter så träffade jag Michelle och Sofie från klassen och vi åt buffé och åt så mycket så... jaa... MYCKET! Efter den mysiga middagen som bestod av mycket skratt och prat, så åkte jag hem till Daniel och hade en mysig kväll hos honom. Ikväll ska Elin firas som fyllde 18 i veckan. Måste även städa mitt rum och lite annat, och vill köpa en tavla till mitt rum. Aja, får se vad jag hinner idag! ELIN FÅR KÖRA HÅRT IKVÄLL!!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela