Livet är alltid upp och ner

Publicerad 2014-10-20 13:04:09 i

Att ta beslut är svårt ibland, men måste göras. Att våga sig på saker ger en mer möjligheter, mer upplevelser. Att gå efter magkänslan kan vara en andledning till att göra beslut i vissa situationer. 
När något känns rätt är det bara att gå och sträva efter det. Just nu känns allt rätt. Jag har en positiv inställning till möjligheterna jag ser framför mig och njuter av varje dag för tillfället. Varje dag har något meningsfullt i den. Om inte, så leta efter det i dagen. Kanske kan vara just den där goda frukosten man får på morgonen eller kärlek från omgivningen såsom familj och vänner. Eller bara skift av årstider. Se löven falla och känna en ny årstid i luften. Jag kan erkänna att jag har haft det jobbigt i sommar men nu ser jag bara fram emot mina val och beslut jag gör. Alla dagar kan överraska en. Söker man efter positiv energi så får man det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela