skriver endast av mig i denna bloggen nu

Publicerad 2014-10-11 18:10:58 i

Äntligen vet jag vad jag vill, vad jag gillar och hur jag känner kring saker och ting. Jag har nog varit jävligt osäker i många år och kanske inte hittat mig själv alltid. Har ofta gjort saker just bara för ATT, vilket jag tror är vanligt bland ungdomar. Men just nu vet jag och det är en sådan befrielse på något vis. Jag tror det är lättare att vara glad och ha kul då. Är man osäker på sig själv blir hela livet osäkert. Jag vet vad jag gillar för slags musik, jag vet vad jag diggar för killar, jag bryr mig inte så mycket längre om vad andra tycker och tänker. Träffat så många fantastiska och inspirerande människor detta år som fått mig att inse saker och ting. Att vara mainstream är bland det tråkigaste man kan vara enligt mig. Uniks och udda.... där har vi det intressanta! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela