gårdagen

Publicerad 2009-01-29 01:51:53 i Allmänt,

hellu allihopa!
han inte skriva igår, men jag var med hanna, maja, matilda och amanda i saladan, <3
och vi satt typ på ett cafe as lnge och bara snackade, skit kul, så tråkigt att dem alla fyra åker snart,... :(
men nu ska jag till skolan snart, blev ett kort inlägg idag, men bättre en ingenting iallafall,
kanske skriver senare idag, för man vet ju aldrig vad som händer här i thailand :)
hoppas ni har det bra i sverige, men så alla vet har jag bäst här i thailand! puuss/M

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-29 15:52:49

Åå jag vill också vara i Saladan.

hoppas du har det bra ! <3

Postat av: malin

Publicerad 2009-01-31 08:18:43

haha, ja, i saladan är det kul :D

jag har det toppen bra, hoppas du också har det bra :) <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela