Koh Lanta in my <3

Publicerad 2011-02-19 23:13:32 i Thailand,

Helt sjukt vad jag saknar Thailand just nu jag vill bara dit nu. NUNUNU!!! Viist jag har saknat det innan mycket också, men just nu fick jag ett kick!! Kollade igenom  en tjej som jag lärde känna från Thailands blogg och jag bara vill dit nu! Alla roliga stunder där, middagar sen hem till ellie och kolla på skräckfilm, saladan, elin, jag Och malins knasiga kvällar i solnedgången, asså nej, gud! jag har varit där sen jag var åtta, alla vintrar!! Asså alla åren har varit helt.. kanon bra!! Så jä*la många minnen som jag aldrig kommer glömma ! jag vill bara dit på en gång!! Känna den lena sanden mellan tårna, se solnedgången, underbara människorna, kvällarna, dagarna, min älskade vovve, skolan, allt så jävla... underbart!!!


assåå åååh, ta mig dit nuuu!!!!!!!

Kommentarer

Postat av: Ellie

Publicerad 2011-02-22 04:38:24

ÅÅÅÅH Vad vi saknar dig här nere!!! Igår var det jag och nio killar........ Vill att du kommer hit <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela