sccchteeeek

Publicerad 2011-06-28 16:18:59 i Malta,

Idag har det varit en riktigt chill-dag. Vaknade först av att jag hade jätte ont i halsen och kände mig sjuk, men så har det varit nu varje morgon i typ en vecka, men jag visste att de skulle gå över under dagen. Så under dagen gick jag och brorshan ner till poolen och låg där i två timmar. Solade, badade, lyssnade på musik, hade det kanon helt enkelt! Har fått färg redan ser jag! Ikväll kommer hampus två kompisar hit! Imorgon ska jag, bianca och mary dra till stranden och chilla galet! ska bli sjukt kul att träffa Bianca igen! Dagen efter ska jag bianca och corinne dra till stranden och på kvällen är det MTV, och då kommer hela malta gå dit typ! Ska bli as kul!
Här får ni lite bilder från idag:
 
jag diggar dom två sista bilderna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela