Mitt 2013

Publicerad 2013-12-20 23:00:00 i

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Så många saker jag aldrig gjort! Jobbat som första gången som servitris är ju faktiskt en grej. Kan inte välja något av allt men att åka på skidresa med några i klassen var ju också en upplevelse som jag aldrig gjort förut!
Hur har ditt 2013 varit? 2013 har varit ett år som har gått otroligt fort måste jag säga! Antagligen för att så mycket saker har hänt. Började med Thailand, sen skid resa, sen Spanien, sen flyttade jag ju hem till Sverige, och dessa månader här har verkligen varit underbara! Har lärt känna så många nya och träffat underbara vänner!
 
Tror du att år 2014 kommer blir bättre? Svårt att säga, men tror nog det! Så mycket stora saker kommer hända: fyller 18, kommer ta studenten och kommer också vara första året jag får rösta! Sen kommer jag ju åka till Rhodos med tjejerna, och sen kommer jag förmodligen flytta till Thailand efter sommaren!
 
 Blev du kär i år? Ja.. 
 
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 1 Januari och 4 Juli 
 
Bästa köpet? MIn kappa från Nelly och min väska!!
 
Vad spenderade du mest pengar på? Thailand 
 
Gjorde någonting dig riktigt glad? Oj oj oj, jäkligt mycket som gjorde mig glad, men när jag fick bekräftelse att jag skulle flytta hem till Sverige igen!
 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? Från balkongen, En midsommarnattsdröm, Get lucky, trumpsta, Professional 
 
 
 
Vem har du umgåts med mest? I Malta umgicks jag mest med min bästavän där nere - Fran. Men här har jag umgåtts mest med tjejgänget. 
 
Bästa minnet från 2013? Thailands resan, skidresan, spanien, Göteborg och vissa kvällar här i Stockholm med bland annat mina härliga brudar!
 
Vad önskar du att du gjort mindre? Är ingen sån därperson som tänker "åh nej, önska att jag inte hade gjort det här! Man ska inte ångra sig så mycket. Om jag slösat pengar på massa värdelösa saker som jag tycker är värdelösa nu... jag menar - när jag köpte det så ville ju jag köpa det! Är heller inte så speciellt snål av mig om jag ska vara helt ärlig. 
 
Favoritprogram på tv? PARADISE HOTEL 
 
Största musikaliska upptäckten?  THE WEEKND! så jävla bra artist! och Håkan!
 
Vad gjorde du på din födelsedag? Umgicks med vänner i Italien och åkte skidor samt blev bjuden på restaurang av mina vänner och sen gick vi till en bar och körde lite roliga lekar! Bästa födelesedagen hitills i mitt liv!
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2014: Njut av livet. Gör allt som känns bäst för dig själv och HA KUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela