två första veckorna i Sverige

Publicerad 2013-07-18 17:37:38 i

Har nu bott i Sverige i två veckor. Känns mycket längre! Senast jag var på Malta känns som ... vet inte vad.. VÄLDIGT länge sen! Såklart så saknar man ju familjen extremt mycket, och tänker på dom varje dag, men dom kommer ju i augusti innan skol starten! Just nu är jag hemma hos min underbara kompis Ellie i Uddevalla. Det är så fint här, och det är så underbart att ha en vän där allt alltid ärsom vanligt med, trots hur länge sen det var man träffades! Jag kom igår, och vi har redan hunnit med massor - sol & bad, bakning, bastu och isbad, filmkväll och MASSA gott!! Imorgon kommer också Tim och Johan, och då blir det sol & bad, grillning, gitarr spel, musik, spel & snack och lite fest på det! Kan det bli mer sommar känslor?? På söndag åker jag vidare till Göteborg och träffar då min efterlängtade Mathilda!! Så jag blir sammanlagt borta i två veckor, sen är det ju drygt bara 2 veckor kvar av sommarlovet. Så fort sommaren går egentligen... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela