EN VECKA - 7 dagar!

Publicerad 2013-06-11 19:53:10 i

kände för att skriva ett inlägg idag, eftersom att idag var min SISTA skoldag på Verdala, under 3 hela år! Från årskurs 9 till 11. Gick dock bara halv dag eftersom vi inte gör någonting i skolan nu, så då var det ju bättre att gå hem och försöka plugga för min biologi exam jag har i morgon! Ni förstår nog inte hur mycket man måste veta. Det är helt sinnes sjukt! Och NÄR ska jag egentligen använda biologi i mitt liv?! När ska jag veta allt mellan "kreb's cycle" till "translation"? Assåå ååh, jag blir så sur! Nu har jag typ pluggat 4-5 timmar varje dag i en vecka, så knappast att jag sparade allt till sista kvällen. Ikväll är jag alldeles för slö för att ens FÖRSÖKA. Kanske... ett litet kanske att jag gör det lite senare. Less på allt pluggande för biologi just nu.. åtminstånde har jag sommarlov om exakt en vecka! Åh så skönt! 
gammal bild på mig, Megan och Jay för två år sen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela