drömmer

Publicerad 2014-04-07 22:45:00 i

De man kan sakna med Malta är ibland the cool house parties. Festerna där är såååå annorlunda från här i Sverige. Det går inte att förklara hur. 
Blev nyss bjuden till en väldigt stor fest precis efter examerna är slut och alla mina kompisar ska på detta så kallade 18th birthday pool party. Blaah vad jag blev taggad. hade läääääätt åkt ner en weekend om rayanair hade flygit då.. men som sagt så är det på en onsdag och rayanair flyger inte då... Oj sorry detta måste vara så ointressant för er att läsa men har denna bloggen för MIN egen skull. Jag tänker inte på vad jag ens skriver, utan jag bara skriver. Men jag blev iallafall väldigt taggad på sol, värme, härliga människor, pool party och bara partajaaa. Men SOM TUR är så kommer Jenni och matte i helgen och då jäääävlar blir de partyyy! Och sen kommer mamma äntligen hem från Thailand ocksåå!! Så denna helgen kommer bli FANTASTISK
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela