Skriva av sig lite

Publicerad 2014-03-03 13:15:00 i

Här om dagen läste jag igenom lite i bloggen. Jag älskar att kunna gå tillbaka och läsa gamla inlägg och se massa gamla bilder som bara finns på min blogg - inte på fb eller insta utan bara på min blogg. Idag är det måndag, början efter sportlovet, och känns overkligt att mina stora prov börjar om nästan exakt 2 månader. Och om tre månader är jag helt klar med skolan. Jag fick snabbt ångest idag över att jag har så mycket jag egentligen borde göra. Får typ aldrig ångest längre, eller blir nästan aldrig stressad, men idag - för en gångs skull blev jag det, när jag faktiskt insåg att jag har så mycket att göra. Känns bara så hopplöst på något vis, och nu sitter jag här och skriver ett inlägg istället - hur klokt e det egentligen? Men har inte skrivit på en månad nu, och kände att jag behövde skriva av mig lite. 
Roligaste dagen/kvällen på lovet var iaf i fredags när jag var ute med Jenni. Blev en väldigt spontan och rolig kväll/natt/morgon. Slutade med att vi gick på drottninggatan klockan 10 på morgonen påväg till Jennis och Idas hotell och där åt vi lyx hotell frukost! Blev som sagt ingen sömn den natten haha, men värt var det! 
 

Kommentarer

Postat av: En övervakare

Publicerad 2014-03-03 20:28:14

Blev väll lite mycket alkohol där tjejer. Ni borde ta det lugnare i framtiden. Om jag då inte är med nästa gång, för då blir det inte att leka med.
/Lavagrävande och orolig bekant

Postat av: phil

Publicerad 2014-03-06 18:47:46

BLOGGA MEEER!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela