Dålig update men detta sammanfattar allt typ

Publicerad 2014-09-24 12:13:34 i

2014 är de år som gett mig mest erfarenheter. Fått upptäcka lyckan av att stå på flack och tagit studenten. Upplevt lyxliv på en Titanic båt som jag drömt om. fått uppleva fyllor jag inte vill höra talas som, fått vara ansvarig för en idiotisk sommarkiosk, jobbat på särskola, dagis och få uppleva att vara vikarie runt om i skolor i Sverige. Men den största erfarenheten jag fått är att jag har för första gången i mitt liv fått uppleva att vara kär på riktigt! Kär så att jag skulle kunna göra vad som helst för den personen. Och de stora med detta är också att jag fått mitt hjärta krossat... Och även fast de snart gått tre månader har jag fortfarande ett litet hål i hjärtat och drömmer om honom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela